Kontakt eksisterende kunder til at øge Business Sales

En af de bedste måder at øge dit salg og én, der ikke vil koste dig en masse eller tage en enorm mængde tid er ved at sælge mere til dine eksisterende kunder. Dette kan være en langvarig proces og dyrt at vinde over en ny kunde. mellem reklame, salg opkald, og godkendelser. Med eksisterende kunder kan processen være meget hurtigere, glattere og mindre omkostningskrævende.

Eksisterende kunder kender allerede du og hvad du kan gøre. Din udfordring er at lære om yderligere muligheder inden for dit firma, og gå efter dem.

Hvis omkostningerne ved salg til en eksisterende kunde er så meget lavere end for en ny kunde, hvorfor ikke små virksomheder går efter deres eksisterende kunder mere aggressivt?

Fordi de har blevet konditioneret til at vokse deres kundeliste, og fordi de simpelthen ikke kan realisere det potentiale, der findes i at opnå gentage salg fra eksisterende kunder.

At bringe i nye kunder er nogle gange mere spændende til salg mennesker end at udvide salg til eksisterende kunder. Ikke fortolke dette for at sige, at små virksomheder ikke bør aggressivt gå efter nye kunder. Formålet her er at foreslå, at betydelige vækst ligger i gentage salg til eksisterende kunder.

Hold kontakten med eksisterende kunder til at lære deres igangværende behov. Spørg til deres udfordringer for at opdage, skal de have, at du kan opfylde. Det kan være at nogen i en anden afdeling har et problem at en af din virksomheds produkter eller tjenester kan løse. Det er kun ved at være i kontakt med kunder, som du lære om sådanne muligheder.

Prøv at finde op sælge muligheder. Ikke blot mere af det samme, men større ordrer og nye funktioner. En tilfreds kunde er en stor kandidat til udvidet salg. Kunden har respekt for dine evner og evnen til at levere. Kunden vil lytte til din pitch og sandsynligt fortælle dig om mulige hindringer.

De vil nok fortælle dig om deres begrænsede budgetter eller modstand fra en anden afdeling. De kan smutte du nogle oplysninger om eksistensen af en konkurrent. Du er derefter i en position, hvor du kan hjælpe med at løse problemet. Måske ved at tilbyde en mængde rabat eller smide i noget ekstra service, der vil overbevise andre i din virksomhed, du bør give flere af dine produkter eller tjenester.

Lade eksisterende kunder ved, når du kommer med et nyt produkt eller service. Uanset om de køber, de kan give feedback og kan blive købere til det nye produkt ned ad vejen.

Opsøge fører fra eksisterende kunder. De kan ofte giver henvisninger til andre i deres virksomheder eller personer tilknyttet andre virksomheder de gør forretninger med. Det hjælper altid i hverve en udsigt til at blive henvist af nogen udsigten respekterer. Eksisterende kunder repræsenterer et potentielle guldmine. Ikke kun til stede, men for at hjælpe udvide dit firma ‘s fremtid.

Copyright © 2005 Abe Nathalie

Du kan offentliggøre denne artikel i din ezine, nyhedsbrev på dit websted, så længe bylinen er inkluderet og artiklen er indeholdt i det hele. Jeg spørger også, at du aktivere nogen html links findes i artiklen og i forfatterlinjen. Behage sende en høflighed link eller en e-mail, hvor du udgiver: support@multiplestreammktg.com

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *