Hvorfor ikke du gør penge på nettet?

Jeg havde grund til at stille mig selv dette spørgsmål for nogen tid siden. Jo mere jeg tænkte over det, jo klarere svar blev.

Hvis du ikke gør de penge du vil på nettet nu, Læs videre og du vil finde nogle nyttige ideer baseret på mine erfaringer. Hvad jeg har at sige gælder for small business, home baseret business og netværk marketingfolk.

Det morsomme er, at jeg vidste hvad jeg skulle gøre for at tjene penge. Ikke desto mindre, jeg ikke gjorde det! Jeg fortsatte med at surfe rundt forskellige steder søger at magisk formel, der automatisk ville sætte penge ind på min bankkonto uden at gøre noget.

Hvorfor jeg holder på at undgå meget trin eller handlinger, der vil generere penge til min virksomhed? Ønskede jeg min virksomhed til at mislykkes? Nej! Har jeg ønsker at mislykkes på nettet? Nej! Jeg var så let distraheret af de nyeste og bedste måde at tjene penge på nettet at jeg brugte min tid på gennemgang af disse på bekostning af bygge min egen forretning.

Jeg narret mig selv til at tro, at bare fordi jeg havde links til forskellige produkter og tjenester på min webside ville jeg tjene penge. Den første grundlæggende princip om at tjene penge på nettet er ingen trafik er lig med ingen indkomst. Bare at have en web-side betyder ikke, at verden vil slå en sti til din dør.

For at løse dette, indsendt jeg min sider til søgemaskiner. For kort tid, da en af mine sider nød en notering i de øverste 10 resultater for en søgning på nøgleord, havde jeg nogle ekstra trafik. Når jeg mistet denne holdning, trafikken tørret op. Jeg har så prøvet genfremsætte denne side for at genvinde min top 10 placering, men til ingen nytte.

Nu var det tid til modløshed i. Jeg havde prøvet den åbenlyse måder at få folk til mine websider uden succes. Jeg havde indsendt et par gratis klassificeret annoncer, men det var en kedelig og tidskrævende proces. Resultaterne var langt fra spektakulære også. Der syntes at være nogen måde at vinde på nettet!

Hvor lave jeg skabe fremskridt og hvad jeg har jeg lært af denne erfaring? Med succes opnået i livet, er der et par af nøglefaktorer – disciplin, persistens og tro. Disciplin gør hvad der skal gøres hver dag for at nå de mål, du sigter efter. Persistens fortsat processen men at foretage ændringer, eventuelt således at målet er nået. Tro er den tillid til at du kan gøre det.

Med dette i tankerne var det tid til at gå tilbage til grundlæggende i business og marketing og svar på nogle grundlæggende spørgsmål.

Der er mennesker, der vil købe mit produkt og/eller service?

Hvordan kan jeg nå dem på den mest omkostningseffektive måde?

Når du ved, hvem vil købe dit produkt og/eller service, kan så du bestemme de bedste måder at kontakte dem. For at vide, hvem vil købe dit produkt og/eller service, stil dig selv disse spørgsmål:

Hvad er fordelene for min potentielle købere af mit produkt og/eller service?

Lad os sige at du er markedsføring en forretningsmulighed. En vigtig fordel af din lejlighed er din udsigt evne til at tjene nogle ekstra penge. Andre fordele kunne omfatte ikke længere skulle arbejde for en chef, økonomisk uafhængighed, realisering af drømme som oversøiske rejser, og listen kunne blive ved.

Hvad folk ville vinde ved disse fordele?

Det er fristende at besvare dette spørgsmål ved at sige “alle”. Men dette er simpelthen ikke sandt. De bedste udsigter kan være dem, der er på udkig efter en mulighed for at øge deres indkomst. De kunne være folk, der ønsker for at starte deres egen virksomhed, men har ikke en vare eller tjenesteydelse til markedet. De kunne være mennesker, der har en lille virksomhed og er på udkig efter måder at øge deres indtægter.

Nu skal vi overveje, hvordan vi kommer i kontakt med disse mennesker. Hvor de samles på nettet? Er der andre på nettet, der er allerede at kontakte denne gruppe personer?

En af de nemmeste måder at forskning, hvordan du kontakter de mennesker, der vil købe vores produkt og/eller service er at gennemgå alle ezines offentliggjort. I dag er der mange ezines, der appellerer til forskellige interessegrupper og der er sikker på at være et tal, der vil nå de mennesker, du skal kontakte.

Lave en Google-søgning for at finde steder hvor du kan forskning ezines, der kan nå dine mål kundeemner. Eksempler kan nævnes register af Ezines og Zineworld. Når du har fundet den ezines, der læser dine kundeemner, har du to måder at bruge det til din fordel. De fleste ezines acceptere klassificeret annoncer for et gebyr og dette kan være en effektiv måde at bringe en strøm af kvalificeret trafik til dit websted.

Dog er den mest omkostningseffektive måde gennem skrive artikler, der vil interessere dine kundeemner og sende dem til ezines til offentliggørelse. Mange ezines er på udkig efter god kvalitet materiale de kan udgive til gavn for deres læsere. Dette giver fordele for dig og ezine publisher. Du modtager værdifulde gratis reklame for din hjemmeside og ezine editor modtager et værdifuldt bidrag til deres offentliggørelse.

Den målrettede tilgang til at kontakte dem, der ønsker at købe dit produkt eller service er normalt altid mere omkostningseffektiv at nogen anden måde. Jeg er efter mit eget råd og gavn. Jeg foreslår du prøver det. Lad os gøre alle penge på nettet!

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *